Ka müra on saaste. Paigaldatud sai uus mootori jahutamise ventilaator. Võimalikult vaikset tüüpi, turbiinvent. Seni kasutusel olnud paadi mootoriruumi tuulutuseks mõeldud otsevooluline vent oli küll kompaktne, aga üsna lärmakas. Nüüd on Särtsu nii vaikne kui olla saab.
Vaatasin Kanal 12 pealt dok-filmi "Who killed the electric car". Lase loll suurriiki juhtima ja nii lähebki.
"See võib tunduda kummaline," räägib H. Palamets Junior III auditooriumis aastal 2111, "aga aastal 2011 sõitsid kõik autodega, mis hävitasid töötamisel haruldasi naftaprodukte. Nende autode mootorid olid nii kuumad, et jahutusvesi peaaegu kees ning heitgaasid olid nii mürgised, et tapsid inimese ühe tunniga, kui see jäi töötava autoga samasse garaaži..."
12 juuli 2012
02 juuli 2012
Good news is no news
Kui halba uudist pole, siis head uudised pole huvitavad. Katsetus sõita linnaliikluses akud tühjaks mitmes jaos lõppes sama tulemusega, mis varasem ühe soojaga sõitmine: 70 km kolme päeva jooksul. Akud laadisid tagasi 9 kWh. Kulu seega 129Wh/km. Rahas arvestades €1,36/100 km.
Pliiakudest saab seega tõestatult kätte 50% nimimahtuvusest. Kasutusel on 18kWh nimimahtuvusega akupakk, mille operatiivne mahtuvus on 9kWh.
Tulevik - see on liitiumkollane...
Peaks minema lennuväljale tiirutama kiirendusteta 30-40 kmh, vaataks mis siis läbisõiduks kujuneb.
Pliiakudest saab seega tõestatult kätte 50% nimimahtuvusest. Kasutusel on 18kWh nimimahtuvusega akupakk, mille operatiivne mahtuvus on 9kWh.
Tulevik - see on liitiumkollane...
Peaks minema lennuväljale tiirutama kiirendusteta 30-40 kmh, vaataks mis siis läbisõiduks kujuneb.
Tellimine:
Postitused (Atom)