Sai siis Zumm pandud EV hingekirja. Kõik sujus kenasti, kuni tekkis mõte natuke põletismootori jõul põristada, kuni saabuvad elektrivärgeldused. Äsja registreeritud sõiduriist tuleb teadupoolest ülevaadelda tehnilise seisukorra suhtes. Mõeldud - mindud. Kõik oli kena, kuni selgus, et EU heitgaaside saastenormide sisse ei mahu kuidagi Zummi tagapoolest väljuvad aurandused. Liiga rammusad. No mis sa ikka teed - vanamoodne õhkjahutusega karburaatormootor ju, kuigi õlisuitsu ei aja ja edasi käib täitsa kenasti, ei saandki ÜV-d kirja. Nüüd pseudoprobleem, kas hakata põletusmootori saastet ajama EU normikohaseks, või minna ÜV-le alles peale elektrifitseerimist. Siis ei tohiks saastega probleeme tulla.
Aga muidu - täitsa vahva on sõita sellise putukaga :)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar