Samas arenes uus probleem digivoltmeetriga - see näitab nüüd akupinget ainult siis, kui kiirendipedaali ei vajutata, st kui mootori kontroller ei tööta. Ilmselt püüab kontrolleri voolust häireid. Mõtlemise koht...
Õnnestus leida sobilik tahomeeter, mis näitab ka temperatuuri. Pöörete ja temperatuuri andurid tuleb sobitada mootoriga. Tahomeetri impulsilugemise hammasketta valmistamine võtab aega, juba kolmas nädal.
Kõik see tehnoloogia eesmise kapoti all:
Õnnestus leida sobilik tahomeeter, mis näitab ka temperatuuri. Pöörete ja temperatuuri andurid tuleb sobitada mootoriga. Tahomeetri impulsilugemise hammasketta valmistamine võtab aega, juba kolmas nädal.
Kõik see tehnoloogia eesmise kapoti all:
Mis TÜV mehed ütlevad akude kinnituse paela kohta?
VastaKustutaOn see piisav?