Sai siis autoga tiirutatud, kuni aku tühjaks sai. SOC-meetrit peab uskuma, kõneles täit tõtt - kui näitas tühja akut, siis nii ka oli, pisukese varuga. Läbisõitu kogunes 65 km. Sellest 2x10 km juppi maanteesõitu 80-90 kmh ja ülejäänud tiirutasin linnas,
linnakiirustel ja üsna ühe jutiga, selline stop n'go keskmine linnaliiklus, tempos püsimine ei olnud probleem. On seda vähe või palju? Nii ja naa... Ootused
olid muidugi veidi kõrgemad, nii 100 km kanti. Kogenumad ütlevad, et kui akud
treenitud saavad ja mootori harjad sisse töötavad, siis läbisõit pikeneb. Samuti ilmselt saab pikema üldläbisõidu, kui sõita mitmes jupis, mitte ühekorraga - akude laengud saavad aega tasanduda.
Õuetemperatuuriga +23C soojenes mootor 60C kraadini, lisajahutuse puhur on väga abiks asi.
Õuetemperatuuriga +23C soojenes mootor 60C kraadini, lisajahutuse puhur on väga abiks asi.
Ühtlaselt tasasel maal linnakiirusega liikudes saab hakkama 30-50A ringis vooluga. Kiirendused
ja mäkkesõidud on muidugi eri teema. Näiteks Tartus Narva mägi on nüüd teada kui 120A mägi, aga Jakobi
mägi on suisa 200A mägi. Viimane on õnneks lühike jupike.
Linnas on päris paras sõita kolmanda käiguga. Õnnestub nii paigaltvõtt kui
kruisimine. Voolukulu suhtes pole vahet, kas võtta paigalt teise või kolmanda
käiguga. Kolmandaga on kiirendus 0-30 kmh veidi aeglasem kui teise käiguga. Kui
on viitsimist kangiga ämmeldada, siis võib paigalt võtta teisega ja 30-40 kmh
juures vahetada kolmandale, saab mineku veidi äkilisemaks. Esimene käik on
puhtalt aeglaseks manööverdamiseks, sõitmisel pole vajadust seda kasutada. Päris mõnus linnaautokene :)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar