"See võib tunduda kummaline," räägib H. Palamets Junior III auditooriumis aastal 2111, "aga aastal 2011 sõitsid kõik autodega, mis hävitasid töötamisel haruldasi naftaprodukte. Nende autode mootorid olid nii kuumad, et jahutusvesi peaaegu kees ning heitgaasid olid nii mürgised, et tapsid inimese ühe tunniga, kui see jäi töötava autoga samasse garaaži..."

29 jaanuar 2012

Tegevus jätkub

Enamus aega kulus täna auto originaaljuhtmestiku tagaajamisele, et mis on mis ja kuhu suundub. Selgust sai. Kohale sai ka uhke vana T1 põlvkonna spidomeeter, sellest pilt edaspidi. Palju lahedam kui see moodne pliu. Traate jäi omajagu üle: bensunäidik, õlisurve tuluke, geneka laadimist näitav pirn.
Salongis sees käivate akude raam sai paigale:

Akud mahtusid ka kenasti raamile:

Ja akukasti esikülg sobis kohale:

Kõige selle tegevuse tulemusel vajus auto tagaots 6 cm. Umbes sinna, kus see oli bensumootoriga. Vedrustus kannab kenasti. Ja numbriraudadega löödud VIN kood jäi peitu akude alla, kust seda ei näe mitte mingi väega, kui siis ainult enne akude paigaldamist tehtud fotodelt. Mis tähendab, et edaspidi ülevaatustel ja ARK-ga suheldes peab olema käepärast foto ja piisav kogus veenmisjõudu:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar