"See võib tunduda kummaline," räägib H. Palamets Junior III auditooriumis aastal 2111, "aga aastal 2011 sõitsid kõik autodega, mis hävitasid töötamisel haruldasi naftaprodukte. Nende autode mootorid olid nii kuumad, et jahutusvesi peaaegu kees ning heitgaasid olid nii mürgised, et tapsid inimese ühe tunniga, kui see jäi töötava autoga samasse garaaži..."

24 august 2011

Pseudoprobleemid

Sai siis Zumm pandud EV hingekirja. Kõik sujus kenasti, kuni tekkis mõte natuke põletismootori jõul põristada, kuni saabuvad elektrivärgeldused. Äsja registreeritud sõiduriist tuleb teadupoolest ülevaadelda tehnilise seisukorra suhtes. Mõeldud - mindud. Kõik oli kena, kuni selgus, et EU heitgaaside saastenormide sisse ei mahu kuidagi Zummi tagapoolest väljuvad aurandused. Liiga rammusad. No mis sa ikka teed - vanamoodne õhkjahutusega karburaatormootor ju, kuigi õlisuitsu ei aja ja edasi käib täitsa kenasti, ei saandki ÜV-d kirja. Nüüd pseudoprobleem, kas hakata põletusmootori saastet ajama EU normikohaseks, või minna ÜV-le alles peale elektrifitseerimist. Siis ei tohiks saastega probleeme tulla.
Aga muidu - täitsa vahva on sõita sellise putukaga :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar