"See võib tunduda kummaline," räägib H. Palamets Junior III auditooriumis aastal 2111, "aga aastal 2011 sõitsid kõik autodega, mis hävitasid töötamisel haruldasi naftaprodukte. Nende autode mootorid olid nii kuumad, et jahutusvesi peaaegu kees ning heitgaasid olid nii mürgised, et tapsid inimese ühe tunniga, kui see jäi töötava autoga samasse garaaži..."

14 veebruar 2012

12V

12V süsteem sai poweri taha. Inverter annab voolu kuni 29A, sisendpingeks sobib 72...144VDC. Kaalu on inverteril 1,3kg, see on suur massisäästja võrreldes tavalise akuga 12V süsteemi toiteks. Inverteri väljundpinget annab seadistada kõrgemaks kui aku pinge oleks, sest auto tarbijad on mõeldud kasutamiseks ca 14V pardapingega. Näiteks pooltühja aku pinge korral jäävad tuled tuhmiks ja kojamehed aeglaseks.
Voolukulu 8A annavad pooltuled, koos parkidega. Täistuled 9A. Lülitasin koos pooltuledega prooviks ka kojamehed sisse, voolukulu tõusis 11A.

Volt-ampermeeter võttis ka pildi ette. Ajutiselt on süsteem töös 7 aku pealt, pingega 88V. Ampermeeter ei ole veel vooluringi ühendatud, näit displeil tuleneb mõõtjameetri ebatäpsusest. 1A viga on antud juhul aktseptitav:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar