"See võib tunduda kummaline," räägib H. Palamets Junior III auditooriumis aastal 2111, "aga aastal 2011 sõitsid kõik autodega, mis hävitasid töötamisel haruldasi naftaprodukte. Nende autode mootorid olid nii kuumad, et jahutusvesi peaaegu kees ning heitgaasid olid nii mürgised, et tapsid inimese ühe tunniga, kui see jäi töötava autoga samasse garaaži..."

29 juuni 2012

Kilomeetrid ja kilovatttunnid

47 km maanteekiirusega ringi peale arvas akumeeter, et tühi on. Peale tagasilaadimist näitas kWh-meeter voolu seinast kulunud 6,4 kWh. See teeb kuluks 136 Wh/km. Ei ole ju palju, võttes arvesse et liikudes oli voolukulu keskmiselt 100A. Järeldus: akud ei taha anda täit mahtuvust sellise voolukuluga ühes tsüklis. Või vajavad veel treenimist. Mõned allikad ütlevad, et pliiakud hakkavad õieti tööle alles peale 15-20 tsüklit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar